Facebook.
2.89 miljardit ülemaailmset aktiivset kasutajat kuus – see on Facebook! Me kõik teame, mis Facebook on – enamus inimestel on selle platvormil konto ja kasutavad seda iga päev. Kas sa aga oled mõelnud ka Facebooki reklaamile? Kuidas enda teenust või toodet sellel tohutu suurel sotsiaalmeedia platvormil promoda?
Tundub lihtne.
Reklaam Facebookis tundub suhteliselt lihtne, kui natukene Facebook Ads kontol ringi vaadata. Tegelikult on eduka reklaami taga palju rohkem, kui paar klikki ja läheb. Sellepärast ka enamus inimesi ütlevad, et Facebooki reklaamid ei toimi. Tegelikult peaks Facebooki reklaamindusse süvitsi minema ja igat sammu reklaami ülesehitusel kaaluma.
Kampaania eesmärk
Esiteks, mis on turunduskampaania eesmärgiks. Kas soov on saada oma brändile võimalikult palju silmapaare, kodulehe külastusi, video reklaamile vaatamisi või keskenduda kindla toote müügile.
Eelarve
Järgmiseks on vaja mõelda eelarve peale. Mida suurema päeva limiidiga reklaame jooksutada seda rohkem infot reklaam kogub ja kiiremini tulemust annab. Väiksema eelarvega võib saavutada jällegi parema keskmise hinna per vaatamine, klikk, müük.
Suunamine.
Kolmandaks on vaja välja mõelda, kellele reklaam Facebookis suunata. Kas kogu Eesti, mehed ja naised või on eesmärgiks reklaamida hoopis näiteks väikest kohvikut vanalinnas. Viimasele variandile oleks loogilisem esimese sammuna luua reklaam pigem kohviku lähedal elavatele inimestele, mitte kogu Eestile.
Paiknemine.
Neljandaks on väga oluline reklaami paiknemine. Facebook soovitab küll “Automatic Placement” varianti, aga see on pigem hea kui on tegemist suure firma ja eelarvega. Kui büdžett väga suur pole, siis tasub teha selles kohas strateegilised valikud.
Viimaseks.
Viimaseks on vaja otsustada kas on soov teha pilt- või videoreklaam. Lisaks peab sisse seadma tulemuste mõõtja ehk tracking süsteemi, et aru saada, kas ja kuidas kampaania toimib. Tähtis on ka järjepidev A/B test ehk erinevate reklaami tekstide, piltide, videote testimine, et leida kõige paremini toimiv Facebooki turunduskampaania. Siinkohal peab jälle arvestama eelarvega, mida suurem eelarve, seda rohkem on võimalik erinevaid variatsioone proovida.
Pakkumine.
See oli kiire ülevaade Facebooki reklaamidest ja turunduse ülesehituse võimalustest. Tegelikult on veel palju pisidetaile, millega peab arvestama. Siinkohal ongi valik Sinu, kas viitsid, soovid, tahad nendesse detailidesse süüvida või pigem kasutada meie teenust ja oma aega targemalt sisustada. Anna teada oma soovist ja paneme edukad, käivet tõstvad Facebooki reklaamid tööle!
Oleme teinud koostööd järgmiste brändidega…
Võta Ühendust!
PS! Kiirematele soodustus -200€
(limiteeritud arv sooduskoode)